dilluns, 23 de març del 2009

Autoavaluació Minipac 1.3






Conclusions

Crec que la lectura d’aquest material m’ha fet reflexionar sobre molts temes de la tecnologia i sobretot de la tecnologia educativa i que m’ha fet mirar des d’una altra òptica alguns conceptes o relacions que creia que tenia clars.
Crec que tots nosaltres com a estudiants estem en procés de fer un treball col•laboratiu per al nostre aprenentatge que poc a poc va donant els seus fruits. Alguns dels conceptes sobre els quals varem opinar en l’avaluació inicial possiblement hores d’ara ja no seran considerats des del mateix punt de vista per a molts de nosaltres.
Penso que el que m’ha quedat més clara és la gran interrelació que hi ha entre els conceptes de ciència, tecnologia i societat. Crec que el fet de participar en el debat defensant un dels dos determinismes ha fet que sigui un altre punt que m’ha quedat molt clar.
Pel que fa a la meva tasca crec que m’ha requerit molt de temps i molta dedicació realitzar aquesta minipac amb el temps de que disposàvem i, tot i que em sento satisfeta perquè crec que m’ha servit per aprendre, no estic pas del tot satisfeta de fins on he pogut arribar .

2 comentaris:

  1. Només felicitar-te per la feina feta, ara m'ho imprimiré per estudiar-lo amb calma. M'has fet entendre el que demana el Manel. Gràcies per compartir!

    ResponElimina
  2. Gràcies Luisa!
    Jo he fet el que he pogut, però crec que encara ho podem millorar!!

    ResponElimina