dimarts, 3 de març del 2009

Avaluació inicial

Penjo aquí les respostes de la meva avaluació inicial per poder-les compartir amb tots vosaltres.

Possibilitat d’adaptar l’entorn de la UOC ?

La veritat és que no m’ho havia plantejat. Algunes d’aquestes opcions ni tant sols les coneixia.

Situa’t de 0 a 10 (0 gens d’acord 10 molt d’acord)

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 5
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 10
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 8
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 2
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 8
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 2
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 7
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 5
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 5
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 8

Mapa de conceptes



Conclusions

Que em queda molt per aprendre i reflexionar .
També que potser pel número de crèdits de que consta vaig pensar que seria una assignatura amb menys hores de feina que les que realment necessitaré.

2 comentaris:

  1. hola Mònica, primer de tot felicitar-te pel mapa conceptual primer tan "currat". Però toca missatge crític.... així que et volia comentar tres coses:
    Pràcticament vaig respondre igual (amb ponderacions molt semblants totes les posicions). Només discrepo en 1:
    - Els debats a la UOC poden millorar moltísssim, només un 5? Crec que el Manel ens ha demostrat com pot ser d'àgil i de productiu un debat. Llàstima que no són així en totes les assignatures.
    Fins aviat
    Marta

    ResponElimina
  2. Hola Marta,
    totalment d'acord amb tu, com aquest debat, cap!
    Però no m'agrada generalitzar, i en alguna altra assignatura ja n'havia fet algun que funcionava força bé. Per això em vaig quedar amb el 5...

    Fins aviat,
    Mònica

    ResponElimina